Lördag

 
ÄNTLIGEN kände jag mig friskare och kryare imorse när jag vaknade upp efter en bra natts sömn. 
Vi har varit sjuka nu i snart 2 veckor och det har varit besök både på akuten och vårdcentral. Min huvudvärk som jag haft nu i 3 dagar ( troligen bihåleinflammation ) har varit fruktansvärd men nu när jag använt kortison nässpray börjar även den släppa. 
 
Igår fick H ta med barnen till mellbystand när han kom hem från jobbet eftersom jag kände mig mer död än levande. Jag sov i nästan 3 timmar innan dom kom hem igen så vi kunde laga tacos. 
 
Idag har vi rensat lite bland barnens leksaker och sorterat och slängt bort massor som va söndrigt, så skönt. 
Sen gick vi bort till skolan och rastade barnen lite ;)
 
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Anonym:

Vad har du köpt den fina overallen? ☺

Svar: Den är från Lindex men han har ärvt denAv sin kusin så finns inte att köpa där längre, tyvärr 😩
Sandra Sonesson

Upp