Renovera

 
Igår tog jag äntligen tag i ett av projekten här hemma. 
Nämnligen att måla taket vitt på hela nedervåningen.
 
Jag känner mig stressad av att veta att det ska göras och även om det är det tråkigaste som finns så blir det så jäkla bra när det är klart.
Vet inte va jag tänkte med när vi valde att ha det så lite vitaliserat för några år sedan när vi totaltenoverade här hemma. 
 
 
Vi han även med att måla väggen mot Wiljas nya rum en gång också.
Vi ska måla om alla rum men vi börjar med tv rummet. Här blir det en lite kallare vit än vi haft innan. Väggarna ser bara gula och skitiga ut just nu :(
 
 
Här är väggen till vänster målad och det blir ju så mycket bättre enligt mig. 
 
 
Idag är planen att jag ska måla taket en gång till men vi får se vad som hinns med. Vi ska hinna med att veckohandla och käka pizza i Mellbystrand med. 
 
 
Vardagsmys | |
Upp